Goooodkväll!

Gud vilken sjuk utgång i Danmark det blev! Började med för fest & pizza hemma hos mig med sara, louise, julia & niklas! Runt 9 åkte vi in till lund för att ta tåget till Danmark och i Malmö mötte vi resten av gänget. Vi var säkert upp mot 20 pers som åkte tillsammans och inne på Penthouse gick allt perfekt, det blev en riktigt bra kväll! Dock baksmälla på 2 dagar men det var det värt haha. Så min lördag och söndag med med massa onyttigt och framför tvn och i sängen om vartannat. Idag var det tillbaks till skolan och tillbaks till rutinerna och det tog emot att gå upp imorse! Varit trött hela dagen men donken med mina tjejer efter skolan innan matten var inte helt fel! Sen satt man kvar på skolan tills halv 5 & fick hjälp med matten. Så tacksam över mina lärare! Precis tagit ansiktscreme som luktar somrigt så blev lite pigg haha! Nu ska jag ta en cigg och sen slänga mig framför tvn! Kramar 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback