06:20

Ja 06:20 stod alarmet på men det vaknade jag ju självklart inte av! Försov mig till 7 men sitter på bussen nu så hann ändå även om de blev en snabb frukost och fick göra mig i ordning snabbt. Första lektionen är 2,5h svenska & tänker ta lite av den lektionen för att läsa igenom psykologin igen. Sen blir det prov på psykologi lektionen och sedan 2,5h med gymnasie arbetet, behöver planeras lite inför kommande intervjuer och uppsatsen måste jag komma längre på för tiden bara rinner iväg även om jag har flera månader på mig att göra den. Blir att ta tag i både 1b & 2b kursen nu eftersom de har tagit bort alla data som bevisar att jag klarat 1b..dryga skola. Efter skolan får jag hoppas att jag har lite energi kvar till att åka till träningen, inte varit där på flera veckor & känner att få komma tillbaks upp på ryggen kan vara bra. Ja jag är väl en liten hästnörd men hållt på med det i 12 år nu och det roligaste &i bästa medicinen som finns. 

Be good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback