beställt - johnny bulls

Ush vad det har blåst mycket idag! Riktig storm ute, jag har tagit en dag till att ta hand om mig själv genom att göra både predikyr och manikyr, tagit en varm dusch och även pluggat lite mattte, 2/6 diagnosr har jag gjort, mer kan jag inte ta in idag. Innan jag går och lägger mig så ska jag läsa om de biologiska perspektivet inom psykologi. Suttit och kollat på cancer galan också, blev helt rörd och började gråta lite då & då. Det är så hemskt med cancer, det har drabbat många i min närhet och jag önskar verkligen att man kan skratta åt cancer i framtiden! 
 
Jag har iallafall precis beställt hem ett par höra stövlar från Johnny Bulls, beställde från www.wassens.se och de låg på 1600kr. De se nästan lika dana ut som Prime Boots, dock är dragkedjan placeras längst bak på dem och på dessa är det på inner sidan, såg prevcis efter att jag beställt att de fanns med dragkedja på yttersidan också (dock slutsålda) men åh vad snygga de var! Tänke lägga upp bilder från vad jag inhandlat och på mina nadlar möjligvis imorgon för vågar inte starta datorn ifall strömmen skulle gå så vill jag kunna ha den och min padda (ipad). Så sitter just nu vid mammas dator och nu har jag babblat på om massor men det är väl det som är själva tanken med att blogga, att få ur sig tankar osv!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback