fredag och några glas vin

När jag kom hem blev det att kolla på tv men var så hjärtrörande program så fick tårar i ögonen så bestämde mig för att ta tag i hemtentan så den är klar nu! Eller iallfall förhoppningsvis, ska skicka in den och be om feedback innan deadline. Sen kom min bror och hans flickvän hem och de gjorde mat så blev fläskfilé med klyftpotatis och ruccola sallad! Sen tog vi lite glass och blev att vi satt och prata och drack några glas vin, sen hamnade vi alla i soffan framför idol, inte för att jag följer det men det var ändå trevligt. Orkade inte ta mig någonstans idag, är så himla trött efter den här veckan med alla prov och inlämningar så var skönt att vara hemma ändå. Imorgon ska jag iallfall in till stan med johanna så blir det väl att gå i lite affärer och ta någon fika eller så och kanske lite festligheter mot kvällen med tjejerna! Tänkte släga med ett tips på en mascara också!
Denna mascaran kommer från max factor och heter clump defy. Själv tycker jag att gummiborstar är mycket bättre för att få fransarna separerade, vilket jag tycker är snyggare än volym. Istället börjar jag alltid med att böja mina fransar med en fransbörjare sedan appilcerar jag mascaran enligt metoden som www.annicaenglund.se visade. Alltså att dela upp fransarna i tre sektioner, börja med yttre kanten och "borsta" utåt, och sedan ta mitten sektionen och borsta uppåt och sedan inner sektionen och borsta innåt för att få en "bredare" effekt. Super!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback