Godmorgon!

Nu är det tisdags "morgon" och jag sitter på bussen just nu påväg in till Lund. Kunde inte klara mig utan mina cancer pinnar så blev att jag gick in & handlade ett packet innan jag skulle ta bussen. Har min kappa på mig idag, det blir första gången mina vänner får se mig i den & i kappa överhuvudtaget, matchat kappan med ett par låga boots, svarta jeans & v-ringad stickad vit kofta & en militärgrön halsduk. Hade på mig kappan i helgen då jag & min bror gick på stan inne i Malmö & även tog en kopp kaffe hos en av hans vänner. Kände mig ganska så bekväm i kappan men känns bättre med bootsen på än av, dock är det sko-förbud i skolan (haha) sånt dagistrams har vi på vår gymnasie skola! När jag nått Lund C/Univ så ska jag ta mig en cigarett, dra en funderare på vad jag måste få ut av denna dagen & sen ska jag åka vidare ut till skolan, hitta även en 10 i plånboken så får väl ta min oskuld till snack automaten i skolan idag haha!
Stay Positive 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback