I sängen med min iPad

För snart 2 månader sedan var det min tur att fylla 18. Har känt mig som över 18 ett bra tag endast att jag inte kunnat handla mina egna cigg & inte kunnat följa med tjejerna ut & klubba. Jag förväntade mig nog lite mer av att fylla 18 år, nu är man ju ändå "vuxen" haha. Tycke mer att det blev jobbigt eftersom 18 är ett år äldre på vägen även om 18 fortfarande är väldigt ungt. Sen kom det en massa brev hela tiden, från banker, undersökningar och massa företag som ville få en intresserad av dem! Fått hem säkert upp mot 30 brev under dessa 2 månader. Det är rätt så farligt att fylla 18 också, man får tillgång till alla sina pengar! Det har ju blivit en del nät-shopping men aldrig varit den som slösar pengar så sparkontot står inte och ekar iallafall! Det jag ser fram emot är när någon bjuder en på middag ute någonstans så kan jag faktiskt beställa ett glas vitt eller en öl/cider. Skönt att slippa säga "Ja..Ni andra ska ta ett glas vin..då tar jag..hmm..en Coca Cola tack.."
Har inte energin till att skriva mycket mer, blev dåligt med sömn i helgen och pluggade mellan 14.00-22.00 igår så både lite psykiskt och fysiskt trött idag också.. 
Sovmorgon imorgon till 10.00 sen blir det att åka in till Lund runt halv 12 för att hinna ut till skolan till 12.30, för att ha 1 ynka lektion! Filosofi som bokstavligen står på schemat sen blir det att läsa ännu mer religion om judendomen, kristendomen & islam. Kul. Extremt exalterad. Wie. Haha nä nu ska jag ta en kopp te och krypa ner under mitt fluffiga täcke. 

Sweet Dreams 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback