Mörkret snor min energi

Som rubiken lyder "Mörkret snor min energi". Det gör den verkligen, det är mörkt när man vaknar & mörkt när man kommer hem. Och under den tiden det är ljust ute så är man fast inne i salarna i skolan. Jag tror att jag är en sån som blir väldigt påverkad av väder, om det växlar väldigt mycket med vädret så får jag ofta huvudvärk & av mörkret så blir jag så trött! Var helt slut när jag kom hem från skolan och då hade jag ändå haft sovmorgon & endast 1 lektion i skolan. Knäppt! Imorgon är det stora provet om religion, så nu håller mamma på att laga mat och jag ska hoppa in i duschen. Efter maten så blir det & sätta sig och läsa igenom instuderings frågorna än en gång och hoppas på det bästa under morgon dagen. Imorgon hoppas jag att jag kommer ha lite mer energi & lägga upp lite tips! Här kommer en bild på hur mina kvällar sett ut de senaste 2 veckorna, det är både intressant, jobbigt, tråkigt och roligt på samma gång, men mest drygt att ta in så mycket information på så kort tid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback