Ny dag, nya möjligheter!

Godmorgon! Vaknade med ett leende på läpparna. Drömde en riktigt bra dröm, om en härlig utomlands resa och badade i det ljusblå vattnet, åh! Sen vaknade jag av ett sms och sen var det bara att resa sig & gå upp ur sängen. Idag är en sådan "Bad Hair Day". Blev att sätta upp allt i en toffs och outfiten för idag blev ungefär lika glamorös..en ralph lauren hoodie, svarta jeans, skinnjacka & mysig omlott halsduk. Sitter på bussen just nu påväg in till Lund för att ha mitt prov & sedan ha media produktion till 14:30. Humöret är bättre idag men halsen är dock sämre men tänker inte låta det påverka min dag! Lyssnar på "Some Nights" och den är old but gold, blir på något sätt glad av den haha. Det var allt jag hade på hjärtat för tillfället.

Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback