Sena nätter - tomma glas

Ja vart ska jag börjar kring gårdagen? Jo, jag vaknade vid 9 av att johanna ringde och väckte mig, sen åt jag lite frukost. Jag & mamma åkte sen till Lager 157 & jag inhandlade ett par jeans, tights & två koftor samt ett linne. Skönt med lite nya kläder, behövs nu när det är höst med lite varmare kläder. Lägger upp lite bilder sen! Vid 21:00 så åkte jag in till Malmö med några vänner för att möta upp en kompis sen åkte vi vidare till Kalle. Blev att vi drack och umgicks, stannade till 04:00 enligt den nya tiden så egentligen 05:00! Taxin tog lite tid men tillslut kom den. Blev inom donken på vägen hem och sen var de så skönt att så slänga sig i sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback