Tidig morgon nr.2

Godmorgon! Blev ingen tid över till att hinna skriva, slutade vid 16.30 & sen var det hem till pappa & äta och sedan kom johanna och hämtade upp mig så åkte vi vidare till stallet. Längesen jag var där, sist var nog i början av september så kände mig lite i obalans men med min tränares hjälp så fick jag tillslut till banan med ett härligt driv & kunde inte sluta le för känslan var underbar. Stannade en stund och kollade på Johannas nästa lektion och sedan var det hem till pappa igen & byta om sedan vidare till mamma, tog en dusch och fönade håret (tog en evighet) sen fick jag äntligen sova & nu är det fredag! Inte nog med att det är fredag så får jag från 12.00 lov! Ska bli så skönt att få slippa skolan och de tidiga morgnarna ett tag, dock kommer jag få spendera några dagar till plugg ändå, paykologi prov 2 & hemtenta, 1b & 2b matte också.. Ska iallfall bli skönt att bara gå från 8.30 till 12.00 men inget planerat för ikväll (än) men får väl se var dagen leder mig för brukar alltid hamnar där jag minst anat haha.. 

Don't care, be you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback